Boo

Komunidad sa Wwe

Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa wwe.

20K KA MGA KALAG

TANAN

wwe

1.3K mga post20K ka kalag
8bulan

Hey guys! Unsa man!

GIF gi-upload ni Charles
4bulan

Kinsa ang andam para sa Mania?!!

Sama sa seryoso....Kinsa ang andam ug kung dili ka makig-interact sa niining post..... IKAW......AY.......GIKALOT

GIF gi-upload ni JaDacia
4bulan

Demon Finn

❤️🖤😩 Ahh Yeahh...Ang Akong Lalaki nibalik

GIF gi-upload ni JaDacia
8bulan

Salamat John Cena 🫡

12bulan

Niana siya balik

GIF gi-upload ni Asmir 🇧🇦
8bulan

Pagretiro ni Cena

So… unsa man ang atong tan-aw sa pag-tap out ni Cena?

6bulan

Wwe elimination chamber

Sobrang excited 😊💙

Gi-upload ni Rochelle ang hulagway
Gi-upload ni Rochelle ang hulagway
1/2
1bulan

CREAM OF THE CROP

Moadto ko sa wwe ugma❣️

GIF gi-upload ni Ivy
3bulan

Wwe

Ang hayop 👀🫣

7bulan

SNME

Ang unang duwa dili gani duwa, pero nagsugod kini nga 🔥🔥🔥 (gi-edit)

7bulan

Wwe

Ako ra ba ang naghunahuna nga ang wwe nagtan-aw nga mas peke ug peke sa miaging mga tuig

7bulan

Panahon na sa panghitabo. Kinsa ang imong gipili para sa world Hevey wait championship?

7 ka boto

4bulan

🥊

GIF gi-upload ni Josh
4bulan

Wrestlemania

Sigurado ko nga ang tanan magtan-aw pinaagi sa ESPN app, diba? Lol

11bulan

Dili popular nga opinyon

Bag-ohay lang gipahibalo ni H nga bahin sa Aj lee ug CM magbabalik sila sa “kontrobersyal” nga 4 ka beses nga champ nga nagpasabot nga si Dean Ambrose kini apan… Si Dean aka Jon Moxley naa sa kontrata sa AEW nga dili matapos sulod sa labing menos 2 pa ka tuig nga nagdala kanako sa konklusyon nga…basaha pa

GIF gi-upload ni Vex
2bulan

wwe Si Shawn Michaels ang kambing

GIF gi-upload ni Marco
4bulan

Wow, ang Wrestlemania kay usa ka kapakyasan sa kadaghanan sa mga bahin karong tuiga

Daghang mga patalastas ug balik sa Walay Katapusan nga istorya sa bloodline ug mas lagmit nga si Roman Reigns magpakita o magdepensa sa titulo pag-usab. Sa akong hunahuna, ang mga patalastas, mga pagsulod, ug mga random nga produksyon nagdugay pa kay sa tanan nga mga duwa nga magkauban

7bulan

Sakto gyud, daog si Liv Morgan

GIF gi-upload ni Asmir 🇧🇦
10bulan

⚱️🔥

11bulan

Labaw pa sa usa ka ngalan…

Usa ka makalingaw nga gamay nga balos-balos nga among gihimo sa akong amigo ug AI nga mga imahe. Asa man ang imong paborito? Lisod dili mahigugma kang Dusty Rhodes sa usa ka abog nga dalan.

Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
Gi-upload ni Chad ang hulagway
1/13
11bulan

BALIK

GIF gi-upload ni Vex
7bulan

Mga prediksyon sa royal rumble

Naa bay naghunahuna bahin sa rumble karong tuiga?

10bulan

Kinsa imong paborito karon? Kinsa imong paborito sa tanang panahon?

GIF gi-upload ni Michael
5bulan

👀

GIF gi-upload ni Chris
3bulan

Biyernes nga Bati

GIF gi-upload ni Saff
10bulan

Sayop o dili?

Pagkahuman sa Battle Royal sa No.1 Contender para sa WHC aron atubangon si Punk, si Jey Uso hapit na usab nakasaka sa ibabaw sa bukid apan kabalo kita nga si CM Punk ang modaog sa The World Heavyweight Championship sa Saturday Night’s Main Event.

GIF gi-upload ni Metehan
2bulan

Ang pagdumot kang Sami Zayn kay bogo

Dili ko kasabot sa mga nagtuo nga si Sami wala kini angay Bc ANGAY NI SAMI Kini nga nagtrabaho siya og maayo aron maabot kini nga punto

4bulan

Wrestlemania Gabii 1

Nakalagot sa pag-apil sa kadaghanan sa mga duwa, o unsa man ang imong gibati bahin niini?

7bulan

SNME

Ang duwa dili gani usa ka duwa, apan nagsugod kini nga 🔥🔥🔥

1t

Unsa man ang gihunahuna ni Tyson ani? 😭

Gi-upload ni James ang hulagway
7bulan

Nagbalik-tan-aw sa usa ka 2004 nga smackdown ug nagpadayon nga masakitan nga wala siya dinhi uban kanato

3bulan

WWE

Si Brock nakadaog batok ni oba femi karon 1-1 na 👀 ug gisulti niya kini 😂

6bulan

WWE Kane Digital Art

Akong drawing ni Kane nga akong gihimo sa Canva!

GIF gi-upload ni James/Jimmy
7bulan

Nakadaug ang OTC sa royal rumble 2026

GIF gi-upload ni Parth
2bulan

Lunes nga Gabii nga Raw

Nagtapus sa akong gabii uban ang pipila ka maayo nga daan nga WWE Wrasslin…Paborito nga mga wrestler? Nagauswag ko nga mahimong fan ni Oba Femi

9bulan

🤔

Moadto sa usa ka anime convention sunod buwan isip ang fiend unsa inyong hunahuna

Gi-upload ni Mario h ang hulagway
Gi-upload ni Mario h ang hulagway
Gi-upload ni Mario h ang hulagway
Gi-upload ni Mario h ang hulagway
Gi-upload ni Mario h ang hulagway
Gi-upload ni Mario h ang hulagway
Gi-upload ni Mario h ang hulagway
1/7
7bulan

Royal Rumble

Sa akong tan-aw, maayo ra man kini.

5bulan

Malipayong Buwan sa Kasaysayan sa mga Kababayen-an ♀️ (gi-edit)

Makigkita og Bag-ong Tawo

DOWNLOADS