Nharaunda yeWwe
Nharaunda yewwe, hurukuro, uye nhaurirano.
20K MWEYA
ZVOSE
wwe
Hey guys! Chii chiri kuitika!

Ndani akagadzirira Mania?!!
Sezvineiwo....Ndani akagadzirira uye kana usina kubatana neichi chinyorwa..... WEWE......URI.......KUTAPUDZWA

Demon Finn
❤️🖤😩 Ahh Yeahh...Murume wangu adzoka

Ndatenda John Cena 🫡
Kusiya kwaCena
Saka... chii chatakaita nezvekusiya kwaCena?
Wwe elimination chamber
Ndiri kufara zvikuru 😊💙


CREAM OF THE CROP
Kuchiona wwe mangwana❣️

Wwe
Mhumhi 👀🫣
SNME
Mutambo wekutanga hauna kunge uri mutambo, asi wakatanga 🔥🔥🔥( yavandudzwa)
Wwe
Ndiri ini chete ndinofunga kuti wwe inotaridzika seyakanyanyisa kuve yechokwadi mumakore apfuura?
Nguva yechiitiko chikuru. Une ani? Kune nyika Hevey wait chamupupuri?
7 mavhoti
🥊

Wrestlemania
Ndine chokwadi chekuti munhu wese achave achitarisa kuburikidza neapp yeESPN, handiti? Lol
Mafungiro asina kufarirwa
Mazuva achangopfuura H akazivisa kuti pamwe naAj lee naCM vari kuzoita kudzoka kwe “controversial”4 nguva champ izvo zvinongobatsira kuti ive Dean Ambrose asi…. Dean aka Jon Moxley ari pa chibvumirano neAEW icho chicharamba chiri pamutemo kwemakore anopfuura 2 izvo zvinonditora kuti pane chimwe…verenga zvimwe

wwe Shawn Michaels ndiye mbudzi

Wow Wrestlemania yaive yekudzikira kune vazhinji gore rino
Kune maadhesheni akawanda uye kudzokera kuNeverending bloodline nyaya uye zvinonyanya kutaridza Roman Reigns achiratidza kana kudzivirira chiremera zvakare. Ndinofunga maadhesheni, kupinda, uye kugadzirwa kwechinguva kwakagara kwenguva refu kupfuura mitambo yese pamwe chete
Hongu, Liv Morgan akakunda

⚱️🔥
Kupfuura zita…
Mutambo mudiki unonakidza watakaita ini neshamwari yangu nemifananidzo yeAI. Ndeipi yaunofarira? Hazvina nyore kusada Dusty Rhodes pamugwagwa une guruva.













KUDZOKA

Kufungidzira kweRoyal rumble
Pane munhu ari kufunga nezve rumble yegore rino?
Ndiani anokufarira parizvino? Ndiani anokufarira nguva dzose?

👀

Kuziva kweChishanu

Kukanganisa here kana kuti kwete?
Mushure meBattle Royal yeNo.1 Contender yeWHC kuti akunde Punk, Jey Uso akanga apedza kusvika kumusoro kwemakomo zvakare asi tese tinoziva CM Punk achakunda The World Heavyweight Championship paSaturday Night’s Main Event.

Kuvenga kwaSami Zayn hakupinze
Handinzwisise avo vanotenda kuti Sami haana kukodzera izvi Nekuti SAMI ANOKODZERA izvi Akashanda nesimba kuti asvike panguva iyi
Wrestlemania Usiku 1
Kusuruvara nekupindira mumitambo mizhinji, kana kuti unonzani nezvazvo?
SNME
Mutambo uyu hauna kunge uri mutambo, asi wakatanga 🔥🔥🔥
Chii chaitika muhana yaTyson nezvazvo? 😭

Kutarisa zvakare 2004 smackdown uye ndichiri kupindwa nemoyo kuti haasi pano nesu
WWE
Brock akakunda oba femi ikozvino 1-1 👀 uye anomuudza izvozvo 😂
WWE Kane Digital Art
Mufananidzo wangu waKane wandakaita paCanva!

OTC inotora mukombe wechikuru 2026

Muvhuro Usiku Raw
Kupedza usiku hwangu neWWE Wrasslin yakanaka... Vakatamba vandaifarira? Ndiri kutanga kuva fan waOba Femi
🤔
Ndiri kuenda kumusangano weanime mwedzi unouya semunhu anoda izvi, imi munofungei?







Royal Rumble
Zvakanga zvakanaka kwandiri pamwero wepamusoro
Mufaro weMwedzi weNhoroondo yeVakadzi ♀️( yavandudzwa)

KANE IS AWESOME
Baba vangu vanofarira mutambi wekuvhima The Undertaker, asi ini ndinofunga kuti Kane ndiye anonyanya kutaridzika, anotaridzika kutonhorera nemask yake maonero angu.

Sanga Vanhu Vatsva
ZAKARODHWA