Boo

Nharaunda yeWwe

Nharaunda yewwe, hurukuro, uye nhaurirano.

20K MWEYA

ZVOSE

wwe

1.3K nyaya20K mweya
8mwedzi

Hey guys! Chii chiri kuitika!

GIF yakaiswa naCharles
4mwedzi

Ndani akagadzirira Mania?!!

Sezvineiwo....Ndani akagadzirira uye kana usina kubatana neichi chinyorwa..... WEWE......URI.......KUTAPUDZWA

GIF yakaiswa naJaDacia
4mwedzi

Demon Finn

❤️🖤😩 Ahh Yeahh...Murume wangu adzoka

GIF yakaiswa naJaDacia
8mwedzi

Ndatenda John Cena 🫡

8mwedzi

Kusiya kwaCena

Saka... chii chatakaita nezvekusiya kwaCena?

6mwedzi

Wwe elimination chamber

Ndiri kufara zvikuru 😊💙

Mufananidzo wakaiswa na Rochelle
Mufananidzo wakaiswa na Rochelle
1/2
1mwedzi

CREAM OF THE CROP

Kuchiona wwe mangwana❣️

GIF yakaiswa naIvy
3mwedzi

Wwe

Mhumhi 👀🫣

7mwedzi

SNME

Mutambo wekutanga hauna kunge uri mutambo, asi wakatanga 🔥🔥🔥( yavandudzwa)

7mwedzi

Wwe

Ndiri ini chete ndinofunga kuti wwe inotaridzika seyakanyanyisa kuve yechokwadi mumakore apfuura?

7mwedzi

Nguva yechiitiko chikuru. Une ani? Kune nyika Hevey wait chamupupuri?

7 mavhoti

4mwedzi

🥊

GIF yakaiswa naJosh
4mwedzi

Wrestlemania

Ndine chokwadi chekuti munhu wese achave achitarisa kuburikidza neapp yeESPN, handiti? Lol

11mwedzi

Mafungiro asina kufarirwa

Mazuva achangopfuura H akazivisa kuti pamwe naAj lee naCM vari kuzoita kudzoka kwe “controversial”4 nguva champ izvo zvinongobatsira kuti ive Dean Ambrose asi…. Dean aka Jon Moxley ari pa chibvumirano neAEW icho chicharamba chiri pamutemo kwemakore anopfuura 2 izvo zvinonditora kuti pane chimwe…verenga zvimwe

GIF yakaiswa naVex
2mwedzi

wwe Shawn Michaels ndiye mbudzi

GIF yakaiswa naMarco
4mwedzi

Wow Wrestlemania yaive yekudzikira kune vazhinji gore rino

Kune maadhesheni akawanda uye kudzokera kuNeverending bloodline nyaya uye zvinonyanya kutaridza Roman Reigns achiratidza kana kudzivirira chiremera zvakare. Ndinofunga maadhesheni, kupinda, uye kugadzirwa kwechinguva kwakagara kwenguva refu kupfuura mitambo yese pamwe chete

7mwedzi

Hongu, Liv Morgan akakunda

GIF yakaiswa naAsmir 🇧🇦
10mwedzi

⚱️🔥

11mwedzi

Kupfuura zita…

Mutambo mudiki unonakidza watakaita ini neshamwari yangu nemifananidzo yeAI. Ndeipi yaunofarira? Hazvina nyore kusada Dusty Rhodes pamugwagwa une guruva.

Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
Mufananidzo wakaiswa na Chad
1/13
11mwedzi

KUDZOKA

GIF yakaiswa naVex
7mwedzi

Kufungidzira kweRoyal rumble

Pane munhu ari kufunga nezve rumble yegore rino?

10mwedzi

Ndiani anokufarira parizvino? Ndiani anokufarira nguva dzose?

GIF yakaiswa naMichael
5mwedzi

👀

GIF yakaiswa naChris
3mwedzi

Kuziva kweChishanu

GIF yakaiswa naSaff
10mwedzi

Kukanganisa here kana kuti kwete?

Mushure meBattle Royal yeNo.1 Contender yeWHC kuti akunde Punk, Jey Uso akanga apedza kusvika kumusoro kwemakomo zvakare asi tese tinoziva CM Punk achakunda The World Heavyweight Championship paSaturday Night’s Main Event.

GIF yakaiswa naMetehan
2mwedzi

Kuvenga kwaSami Zayn hakupinze

Handinzwisise avo vanotenda kuti Sami haana kukodzera izvi Nekuti SAMI ANOKODZERA izvi Akashanda nesimba kuti asvike panguva iyi

4mwedzi

Wrestlemania Usiku 1

Kusuruvara nekupindira mumitambo mizhinji, kana kuti unonzani nezvazvo?

7mwedzi

SNME

Mutambo uyu hauna kunge uri mutambo, asi wakatanga 🔥🔥🔥

1m

Chii chaitika muhana yaTyson nezvazvo? 😭

Mufananidzo wakaiswa na James
7mwedzi

Kutarisa zvakare 2004 smackdown uye ndichiri kupindwa nemoyo kuti haasi pano nesu

3mwedzi

WWE

Brock akakunda oba femi ikozvino 1-1 👀 uye anomuudza izvozvo 😂

6mwedzi

WWE Kane Digital Art

Mufananidzo wangu waKane wandakaita paCanva!

GIF yakaiswa naJames/Jimmy
7mwedzi

OTC inotora mukombe wechikuru 2026

GIF yakaiswa naParth
2mwedzi

Muvhuro Usiku Raw

Kupedza usiku hwangu neWWE Wrasslin yakanaka... Vakatamba vandaifarira? Ndiri kutanga kuva fan waOba Femi

9mwedzi

🤔

Ndiri kuenda kumusangano weanime mwedzi unouya semunhu anoda izvi, imi munofungei?

Mufananidzo wakaiswa na Mario h
Mufananidzo wakaiswa na Mario h
Mufananidzo wakaiswa na Mario h
Mufananidzo wakaiswa na Mario h
Mufananidzo wakaiswa na Mario h
Mufananidzo wakaiswa na Mario h
Mufananidzo wakaiswa na Mario h
1/7
7mwedzi

Royal Rumble

Zvakanga zvakanaka kwandiri pamwero wepamusoro

5mwedzi

Mufaro weMwedzi weNhoroondo yeVakadzi ♀️( yavandudzwa)

10mwedzi

KANE IS AWESOME

Baba vangu vanofarira mutambi wekuvhima The Undertaker, asi ini ndinofunga kuti Kane ndiye anonyanya kutaridzika, anotaridzika kutonhorera nemask yake maonero angu.

GIF yakaiswa naJudas

Sanga Vanhu Vatsva

ZAKARODHWA