Kpop সম্প্ৰদায়
kpop সম্প্ৰদায়, চেট, আৰু আলোচনা।
6 লাখ আত্মা
সকলো
kpop
BTS
মই এল পাছোৰ BTS কনচাৰ্টৰ অভাৱ অনুভৱ কৰিছোঁ!(সম্পাদিত)
Bandwagon
মোৰ মূৰত আটকা পৰিছে। সেয়ে মই কেৱল অলপ অলপ গাই থাকোঁ যেতিয়া কামবোৰত ব্যস্ত।
Mhist 😊😊

কোনো ৫ম প্ৰজন্মৰ বাবে স্টান কৰাৰ যোগ্য নেকি??

XG বিশ্ব ভ্ৰমণ
কোনো XG ভক্ত আছে নেকি? লণ্ডন/ইউকে তে তেওঁলোকক ২য় বাৰ দেখা, চমৎকাৰ ৰাতি চমৎকাৰ প্ৰদৰ্শন! তেওঁলোকক পুনৰ দেখা পাবলৈ অধীৰ আগ্ৰহে আছোঁ!

জন্মদিনৰ শুভেচ্ছা JK 💜

মই অবশেষত এই গীতটো পোৱা গৈছোঁ যিটো মই প্ৰায় তিনি বছৰৰ পৰা বিচাৰি আছিলোঁ
যেতিয়া প্ৰ'ফাইলটো খালী আৰু তেওঁলোকৰ কোনো প'ষ্ট বা মন্তব্য নাই...
ENHYPEN: ৰক্তাক্ত স্বৰ্গ
মোৰ K-pop বন্ধু সকল ক'ত, Enhypen উভতি আহিছে!
আপুনি শিকি থকা শেষ কেপপ নৃত্যটো কি?
মই মূলতঃ গাৰ্ল গ্ৰুপ/একক শিল্পী শুনো, katseye, kiss of life, hyolyn + অধিকৰ প্ৰতি মৰম!(সম্পাদিত)
মই এই গীতৰ ৰিদমক ভাল পাওঁ
ফটো ডাম্প











মই যি কিছু তেওঁলোকৰ হৈছে সেয়া ভাল পাওঁ 😩
মোৰ দুখীয়া মিনছুং ৰঙৰ হৃদয় 💚🩷
আজ ৰাতি: গাৰ্ল ডিনাৰ এণ্টাৰটেইনমেণ্ট 💅🏻
kpop
এতিয়া ইয়াত "ONCE" বুলি কোৱা কোনোবাই আছে নেকি?
সুখী
হাই

সেই মোৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ বন্ধু🤙😎
PCD 😭
মোৰ অধিক ক-পপ বন্ধুৰ প্ৰয়োজন কাৰণ মই কনচাৰ্টৰ পাছৰ বিষাদৰ অৱস্থাত গভীৰভাৱে আছোঁ আৰু এইটো মোৰ মনত থকা একমাত্ৰ কথা 😭 মোৰ গোটবোৰ হৈছে BTS (২০১৭ৰ পৰা ARMY) আৰু Stray Kids (২০২০ৰ পৰা Stay) 💜🫶🏻 মই কোৰিয়ানো শিকি আছোঁ, সেয়ে যদি আমি একেলগে অভ্যাস কৰিব পাৰোঁ তেন্তে বোনাছ! 안녕하세요!

গান গোৱা
শীত (aespa) - গ্ৰীষ্মৰ গতি
হাই

ATEEZ
সেয়ে চাৰা দেখিবলৈ গ'ল Light the way চিত্ৰশালাত। আন কাকো দেখিছে নেকি? ই ভাল আছিল, কিন্তু VR VR হ'ব লাগিব... যেন মোক হেডচেটটো দিয়া lol। কিছুমান ভাল মানুহে বিনামূলীয়া ফটোকাৰ্ড বিতৰণ কৰিলে। মই সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ দুটা পাইছোঁ।
প্ৰথমবাৰৰ বাবে কনচাৰ্ট... BTS হ'ব লাগিছিল






BIG BANG - BIIIG 🎶🎧
প্ৰথমে মই ইয়াৰ বিষয়ে নিশ্চিত নহয় আছিলোঁ, কিন্তু এতিয়া মই ইয়াক ভাল পাইছোঁ। তেওঁলোকে ২০০৯ চনত মোক কেপপলৈ লৈ গৈছিল আৰু GD মোৰ প্ৰথম কেপপ বায়াছ আছিল। 🥰❤️🔥 তেওঁ এতিয়াও আগৰ দৰে চমৎকাৰ।(সম্পাদিত)
Ateez মুভী কনসাৰ্ট
কোনোৱে গলা বিষৰ বাবে কিছুমান টিপছ আছে নেকি। লগতে, এটিজৰ চোৱা আৰু শুনা ১০০০% আশ্চৰ্যজনক আছিল।
V
V ভালুক 🙂😍

1
ENHYPEN - ব্লাডি প্যারাডাইচ ৮ম মিনি এলবাম, দ্য সিন : ব্লিছ
মুড 🫠
মাত্ৰ এটা দিন - BTS
নাচিবলৈ মৰম, ♥️
হেলেভেটৰ
❤️
"পথ প্ৰজ্বলিত কৰক"
কালি চিত্ৰশালালৈ গ'লোঁ! ই চমৎকাৰ আছিল 🤩(সম্পাদিত)




☕️💗
মই ভাবো মই আসক্ত😭

আজ মোৰ মূৰত হুনট্ৰক্সৰ কথা নাছিল ল'ল
তোমালোকে কি Kpop ডিমন হান্টাৰবোৰ পছন্দ কৰা?

জাংকুক সকলো ঠাইত

এটা সাধাৰণ দিন
মোৰ ষ্ট্ৰে কিডছ টুৰৰ মাৰ্চ পৰিধান কৰি আছোঁ 🩷 শীঘ্ৰেই পৰৱৰ্তী টুৰৰ বাবে ধৈৰ্য্যৰে অপেক্ষা কৰি আছোঁ!

ৰক্তাক্ত স্বৰ্গ
লিল থিংছ
মই সত্যিই মোৰ জীৱনত একবাৰ BTS কনচাৰ্টলৈ যোৱাৰ ইচ্ছা ৰাখো। এইটো মোৰ ইচ্ছা আৰু মই ইয়াক মেনিফেষ্ট কৰি থাকো। কিম নাম জূন কিম সেক জিন মিন ইয়োঙি জাং হোছোক পাৰ্ক জি মিন কিম টে ইয়ুং জেওন জাং কুক এইসকল মানুহে মোক নিজৰ ওপৰত বিশ্বাস কৰিবলৈ সত্যিই সহায় কৰে। মই সকলো ৭ জনক খুব ভাল পাওঁ। হ্যাঁ, নিশ্চয় সকলো…অধিক পঢ়ক

অল্ট বায়াছ?
এটিজ: ইয়েওসাং এসকেজেড: চাংবিন আই-ডল: সয়েওন বায়াছ ৰেকাৰ্ছৰ বিষয়ে মোক আৰম্ভ নকৰা!
এই আৰু সেয়া!
কামব্যাক দিনৰ অনুভৱ...

ছোৱালী গীত Se7en Lalalaৰ পৰা

নতুন মানুহ লগ পাওক
ডাউনল'ড