Komunidad sa Boxing
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa boxing.
536K KA MGA KALAG
TANAN
boxing
Naa ko sa London ug opisyal akong hukom para sa Amateur Boxing. Gusto ko og date palihug. Magtan-aw ta og boxing match, mag dinner ta ug unya maghisgot.
Pagkat-on 🤜🤛
Ikatrong Higayon, Maayo na! 🥊
Ikatulong higayon nga mosulay og boxing, ug karon, nagdugang ko og gamay nga paglihok sa tiil! 😅🥊 Nagkat-on pa, nagtan-aw pa kung asa ibutang kini nga mga tiil, pero hey—ang progreso progreso. Gikan sa paglabay sa akong unang mga sumbag hangtod sa katapusan nga naglihok na gamay, hinay-hinay…basaha pa
Namatay ko sa sparring 🤣
Ang tanan nag-antos human sa boxing session, kinsa ang gusto og sparring partner? 🥊😎

🥊 Ikaduhang higayon nga mosulay og boxing!
Naga-figure out pa sa mga sipa, lakang, ug timing—apan nag-enjoy kaayo ko sa pagkat-on! 😅 Ang matag sipa kay progreso, ang matag sayop kay bahin sa leksyon. 💪🔥
Ikot 1 🥊🫰 (gi-edit)

Lisud nga sparring session
Bag-ong trabaho
Maayo ang pagbati nga mobalik sa mga pads
Gipanalanginan 💖

zzz
9 ka adlaw sa wala pa ang dula, gibati nako.. nga gusto kaayo mokaon (:
Hello
Moadto ko sa klase sa boksing 😂
Unsay akong gipangmiss
🥊
Makaamigo nga Sparring uban sa mga boys
Ako sa katapusan nga kuha nagdepensa ra sa akong kaugalingon tungod kay ang tinuod ug konsistent nga mga fighter kay malinawon ug dili impulsive. (gi-edit)
0% Depensa, 100% Atake
Kini ang pagkabuhat sa kaisog
Kinsa ang ganahan sa Netflix bloodhound?
Ako nagbuhat sa combo sa ubos
Ang praktis naghimo sa hingpit
Just giviner
Bug-at nga Timbang nga Sparring
Nakaspar ko sa usa ka tawo nga parehas sa akong timbang ug susama nga gitas-on
Sa usa ka katingad-an nga posisyon karon..
Naa ra gyud ko dinhi nga nagkinabuhi, nag-enjoy sa akong taas nga pahulay gikan sa boxing, nagkuha lang og mga makalingaw nga exhibition ug nagtrabaho sa lain-laing mga proyekto.. Unya usa ka fighter gikan sa promotion ni Adin Ross nga Brandrisk ang nagtawag kanako.. gikan sa wala. 🙂 Karon naa… (gi-edit)basaha pa
Boksing
Boksing gym


Rolly vs. Teofimo: Kinsa imong napilian? 🥊
Magsugod kini sa Agosto 22, 2026 Rolly vs. Teofimo! 🥊🤛🏾👊🏾🤜🏾 Kinsa imong napilian?
5 ka boto

Naga-antos sa paghulma sa akong lawas samtang nagpraktis sa boksing.
Hinay-hinay nakong gina-antos ang akong damgo sa fitness. Nakasulay ko nga ang gym medyo hinay ug masyadong disiplina para sa akong progreso busa nagsugod ko sa pag-eksplorar sa ubang mga pamaagi sama sa pagpraktis sa martial arts ug uban pang mga isport. Bisan pa man nga nagadto ko sa gym usahay……basaha pa

Kailangan gyud nimo nga mahigugma sa boxing!🥊🥊🥊
kinsa imong paboritong UFC fighter?
Gihigugma nako si Khabib ug Islam. Tipikal kay bag-o pa ko pero hilig kaayo sa boxing! Ug gusto ko makig-istorya sa usa ka tawo nga pareho nga hilig sa boxing. Tudlui ko, daghan ta’g maistorya bahin niini. :3

Jake, respeto!

Jake Vs. Joshua
Nakauli ko ug ulahi kagabii ug nakakita ra sa The Co Main Event kagabii. Natulog ko pagkahuman ana. Karong buntag nakuha nako ang The Rest of the Fights. Malipayong makita nga si AJ ang nakadaog sa maong away, pero makita nako nga si Joshua talagsaon nga gitugotan si Paul nga mabuhi sa pipila ka…basaha pa

Dapat na bang magretiro si Crawford?
Nabati nako nga si Crawford nakabago sa talan-awon sa boxing pinaagi sa pagdaog dili lang sa tawo nga mao ang nawong sa boxing, apan usab sa 2 ka timbang nga labaw sa iyang timbang, ug sa edad nga 38! Nabati nako nga kung magretiro siya karon, dili na mapugngan nga apil siya sa GOAT list.
Boksing
Gihimo sa Mexico🫶🏼

Gamay nga mga Lakang. Bug-at nga mga Kamot
Saka & grind
Andam na sa pagdaog sa adlaw 🥊💢

Bag-ong Panahon
Pagsugod sa usa ka bag-ong butang. 🥊

Maayong gamay nga sorpresa nga duwa
Niadto sa usa ka bar, gipalingkod siya, nangutana unsay nahitabo human (gi-edit)
Klub sa Boksing
Kinsa ang interesado sa Pagkat-on og bag-ong Kahanas sa boksing.

Gusto ko magsugod pagbalik sa boxing, kinsa ang andam mahimong akong PT sa boxing lol
Ak47

🥊
Training
Usa ka adlaw pa sa opisina

Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS