Boo

Komunidad sa Marvel

Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa marvel.

76K KA MGA KALAG

TANAN

marvel

3.6K mga post76K ka kalag
1ad

Gihigugma tika 3000, maayong gabii~ 💤

13o

Future Foundation

Sooooooo malipayong sila nga sa katapusan nakahimo sila og mga figura para kanila! Ang akong paboritong team ug ang akong paboritong Spidey costume nga walay duhaduha

GIF gi-upload ni Joe
4ad

Gihimo ang Usa ka Litrato nga Adunay Rogue nga Buhok

Sa akong hunahuna kinahanglan nakong kuhaon ug i-bleach ang uban sa akong buhok kay murag makaya nako ni #marvel #rivals (gi-edit)

GIF gi-upload ni Haliya
11ad

Marvel nga klase nga gabii lol

GIF gi-upload ni Wulan
6ad

Naay mga fans sa marvel diha?

23ad

Nagsugod ang akong ehersisyo sa kusina 😭 nag-away sa akong mga suliranon nga kanunay gutom ug nagsulti nga kuhaon ang kakulangan

Ani ako uban ang vegan tenders mga guys.. gusto ba mo og usa?😌 Isulti ang inyong nasud, ipadala tika.. si superman, si the flash, si batman ug si thor ang akong mga delivery boys.. si the flash nagkuha og dugang bayad para sa super speed delivery 🚚🤣🤣🤣 (gi-edit)

GIF gi-upload ni Dhruti
15ad

Xmen rant

Yo, naa bay bisan kinsa dinhi nga ganahan sa X-men, unsang kilid inyong gipili kay sabton nako si Magneto pero sabton pud nako si Charles (gi-edit)

15ad

Doomsday "prepping"

Hello mga ka-nerd, naa bay mga comic series nga basahon o mga partikular nga salida/tv nga tan-awon/usbon aron makasabot sa mga panghitabo sa dili pa ang katapusan sa kalibutan? Wala pa nako nakita ang FFFS, Logan, o ang bag-ong spidey :usa ka bag-ong spidey. Unsa man inyong mga hunahuna? Jeff…basaha pa

GIF gi-upload ni ilana
15ad

Unsang ginoo ang imong ginaserbisyohan? 🤭

19ad

Doomsday

Kinsa ang excited nga makita ang Avengers Doomsday nga pelikula

GIF gi-upload ni Danyea
8ad

palihug, kinsa ang mahimong akong mcu nga mga amigo

ngano man nga lisod kaayo mangita og amigo nga ganahan usab sa mcu?

15ad

Sobody saaaaaaaaaaaaaaaaave me!

29ad

Marvel

Bag-o lang nako natapos og tan-aw sa Spiderman niadtong Lunes, unsa man imong hunahuna sa pelikula?

GIF gi-upload ni Elisa
19ad

Marvel

Unsa nga marvel nga tv show/movie ang dili ganahan sa uban pero ikaw mismo ganahan kaayo. Akong paborito kay eternals (dili kini ang labing maayo nga pelikula pero nalingaw gyud ko niini)

GIF gi-upload ni Danyea
18ad

I-rate kini..

GIF gi-upload ni Diwy Rathore
20ad

Kumusta!

GIF gi-upload ni Eduardo
6ad

Pagbalhin sa sala ngadto sa usa ka mini theater. Pagbukas niini uban ang MAS MAAYONG Hulk Movie

GIF gi-upload ni Kale
24ad

🫣

sobra ka excited!! medyo ulahi na siyempre, nagdumot ko sa mga tao

GIF gi-upload ni Atikah
14ad

Sala ba nga ma-excited kaayo bahin sa katapusan sa kalibutan?

Dili ko magpakaulaw, ang katapusan sa kalibutan mahimong mas maayo nga pelikula kaysa endgame

16ad

Yeap ....

3ad

Sunod nga Marvel nga Pelikula?

Kung ikaw adunay kahanas sa paghimog sunod nga Marvel nga pelikula nga nakabase sa usa ka karakter ug usa ka partikular nga grupo nga wala pa nagkaangkon sa ilang kaugalingong pelikula, kinsa ang imong pilion? Personal nga gusto ko nga makita ang Hawkeye ug Black Widow nga duo nga S.H.I.E.L.D nga…basaha pa

13ad

Kinsa ang labing maayo nga Punisher?

Nainteresado ko kung kinsa nga aktor ang gihunahuna sa mga tawo nga nakahatag sa karakter sa labing maayo nga paagi. Personal, ang akong paboritong Punisher nga pelikula mao ang '89 nga pelikula, apan nagtuo ko nga si Thomas Jane ang labing maayo nga nakabuhat niini. Unsa man ang imong hunahuna?…basaha pa

GIF gi-upload ni Callum
13ad

Tan-awa👀

Kahanga-hanga si Jesus 🤓🤓🤓

GIF gi-upload ni Leng
4ad

Tao ba gyud ta kung wala ta nahulog para ni Sadie Sink?? 😍

GIF gi-upload ni Spandy
1bulan

Bag-ong Maskara ni Spiderman 😎

GIF gi-upload ni Lucas
17ad

Ang Punisher '89 Mao ang Pinakamaayong Pelikula sa Punisher

Ang 1989 nga Punisher mao ang pinakamaayong pag-adaptar sa pelikula. Bisan pa sa pobre nga pag-edit ug dili pantay nga pacing, nakuha niini ang esensya sa karakter nga mas maayo kaysa bisan unsa ug klaro nga nakaimpluwensya sa mga Ennis nga Punisher nga mga run. Para sa usa ka 80s nga pag-adaptar…basaha pa

GIF gi-upload ni Callum
20ad

Avengers Doomsday

Aura 🔥

GIF gi-upload ni Soumya
17ad

Ang berde mahimong akong bag-ong paboritong kolor…

GIF gi-upload ni Josh
1bulan

Marvel Studios Movie

Spider-Man: Brand New Day [11/10] #movie #marvel #spiderman #absolutecinema

Gi-upload ni Jiaven ang hulagway
Gi-upload ni Jiaven ang hulagway
Gi-upload ni Jiaven ang hulagway
1/3
1bulan

Spider-Man Brand New Day

Nagpakita sa akong fit para sa pelikula sa tanan ninyong mga marvel fans dinhi :)

GIF gi-upload ni Fernando
8bulan

Ang Iron Man 3 kay pinakataas

26ad

Gisultihan ko nga Mag-FRANK 😌

26ad

Spider-Man Brand New Day

X-Men Fielding Set

GIF gi-upload ni Soumya
2bulan

Marvel Universe...👌

6bulan

Kumusta sa tanan nga mahigugma sa marvel ug kinsa ang imong paboritong karakter

1bulan

Gabi sa sine 🍿

Sama sa klaro unsay akong giadtoan karon.. 🫠 #marvel #mcu #comics

Gi-upload ni A༗🂡🃏⏳ ang hulagway
Gi-upload ni A༗🂡🃏⏳ ang hulagway
Gi-upload ni A༗🂡🃏⏳ ang hulagway
1/3
8bulan

Marvel

Paborito nga karakter sa marvel??? 😊

1bulan

Symbiote Spider-Man cosplay

Nagdugang og mga katapusang detalye sa akong spider-man cosplay sa wala pa ang pagpagawas sa pelikula

GIF gi-upload ni Ethan
12bulan

Karnage nga pagpintal sa salamin

Makigkita og Bag-ong Tawo

DOWNLOADS