Komunidad sa Marvel
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa marvel.
76K KA MGA KALAG
TANAN
marvel
Gihigugma tika 3000, maayong gabii~ 💤
Future Foundation
Sooooooo malipayong sila nga sa katapusan nakahimo sila og mga figura para kanila! Ang akong paboritong team ug ang akong paboritong Spidey costume nga walay duhaduha

Gihimo ang Usa ka Litrato nga Adunay Rogue nga Buhok
Sa akong hunahuna kinahanglan nakong kuhaon ug i-bleach ang uban sa akong buhok kay murag makaya nako ni #marvel #rivals (gi-edit)

Marvel nga klase nga gabii lol

Naay mga fans sa marvel diha?
Nagsugod ang akong ehersisyo sa kusina 😭 nag-away sa akong mga suliranon nga kanunay gutom ug nagsulti nga kuhaon ang kakulangan
Ani ako uban ang vegan tenders mga guys.. gusto ba mo og usa?😌 Isulti ang inyong nasud, ipadala tika.. si superman, si the flash, si batman ug si thor ang akong mga delivery boys.. si the flash nagkuha og dugang bayad para sa super speed delivery 🚚🤣🤣🤣 (gi-edit)

Xmen rant
Yo, naa bay bisan kinsa dinhi nga ganahan sa X-men, unsang kilid inyong gipili kay sabton nako si Magneto pero sabton pud nako si Charles (gi-edit)
Doomsday "prepping"
Hello mga ka-nerd, naa bay mga comic series nga basahon o mga partikular nga salida/tv nga tan-awon/usbon aron makasabot sa mga panghitabo sa dili pa ang katapusan sa kalibutan? Wala pa nako nakita ang FFFS, Logan, o ang bag-ong spidey :usa ka bag-ong spidey. Unsa man inyong mga hunahuna? Jeff…basaha pa

Unsang ginoo ang imong ginaserbisyohan? 🤭
Doomsday
Kinsa ang excited nga makita ang Avengers Doomsday nga pelikula

palihug, kinsa ang mahimong akong mcu nga mga amigo
ngano man nga lisod kaayo mangita og amigo nga ganahan usab sa mcu?
Sobody saaaaaaaaaaaaaaaaave me!
Marvel
Bag-o lang nako natapos og tan-aw sa Spiderman niadtong Lunes, unsa man imong hunahuna sa pelikula?

Marvel
Unsa nga marvel nga tv show/movie ang dili ganahan sa uban pero ikaw mismo ganahan kaayo. Akong paborito kay eternals (dili kini ang labing maayo nga pelikula pero nalingaw gyud ko niini)

I-rate kini..

Kumusta!

Pagbalhin sa sala ngadto sa usa ka mini theater. Pagbukas niini uban ang MAS MAAYONG Hulk Movie

🫣
sobra ka excited!! medyo ulahi na siyempre, nagdumot ko sa mga tao

Sala ba nga ma-excited kaayo bahin sa katapusan sa kalibutan?
Dili ko magpakaulaw, ang katapusan sa kalibutan mahimong mas maayo nga pelikula kaysa endgame
Yeap ....
Sunod nga Marvel nga Pelikula?
Kung ikaw adunay kahanas sa paghimog sunod nga Marvel nga pelikula nga nakabase sa usa ka karakter ug usa ka partikular nga grupo nga wala pa nagkaangkon sa ilang kaugalingong pelikula, kinsa ang imong pilion? Personal nga gusto ko nga makita ang Hawkeye ug Black Widow nga duo nga S.H.I.E.L.D nga…basaha pa
Kinsa ang labing maayo nga Punisher?
Nainteresado ko kung kinsa nga aktor ang gihunahuna sa mga tawo nga nakahatag sa karakter sa labing maayo nga paagi. Personal, ang akong paboritong Punisher nga pelikula mao ang '89 nga pelikula, apan nagtuo ko nga si Thomas Jane ang labing maayo nga nakabuhat niini. Unsa man ang imong hunahuna?…basaha pa

Tan-awa👀
Kahanga-hanga si Jesus 🤓🤓🤓

Tao ba gyud ta kung wala ta nahulog para ni Sadie Sink?? 😍

Bag-ong Maskara ni Spiderman 😎

Ang Punisher '89 Mao ang Pinakamaayong Pelikula sa Punisher
Ang 1989 nga Punisher mao ang pinakamaayong pag-adaptar sa pelikula. Bisan pa sa pobre nga pag-edit ug dili pantay nga pacing, nakuha niini ang esensya sa karakter nga mas maayo kaysa bisan unsa ug klaro nga nakaimpluwensya sa mga Ennis nga Punisher nga mga run. Para sa usa ka 80s nga pag-adaptar…basaha pa

Avengers Doomsday
Aura 🔥

Ang berde mahimong akong bag-ong paboritong kolor…

Marvel Studios Movie
Spider-Man: Brand New Day [11/10] #movie #marvel #spiderman #absolutecinema



Spider-Man Brand New Day
Nagpakita sa akong fit para sa pelikula sa tanan ninyong mga marvel fans dinhi :)

Ang Iron Man 3 kay pinakataas
Gisultihan ko nga Mag-FRANK 😌
Spider-Man Brand New Day
X-Men Fielding Set

Marvel Universe...👌
Kumusta sa tanan nga mahigugma sa marvel ug kinsa ang imong paboritong karakter
Gabi sa sine 🍿
Sama sa klaro unsay akong giadtoan karon.. 🫠 #marvel #mcu #comics



Marvel
Paborito nga karakter sa marvel??? 😊
Symbiote Spider-Man cosplay
Nagdugang og mga katapusang detalye sa akong spider-man cosplay sa wala pa ang pagpagawas sa pelikula

Karnage nga pagpintal sa salamin
Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS