Mobilegames সম্প্ৰদায়
mobilegames সম্প্ৰদায়, চেট, আৰু আলোচনা।
1.2 লাখ আত্মা
সকলো
mobilegames
CZN গেম কেও?
কিয় তেওঁলোকে এই গেমৰ সৈতে নতুন টেগ সৃষ্টি কৰিবলৈ নিষেধ কৰিছে, সেয়ে এনে 😮💨


PUBG বন্ধু
এতিয়া কোৱাই PUBG খেলিব? মই নতুন বন্ধু সকলৰ সৈতে খেলিবলৈ ইচ্ছা কৰোঁ!

মাত্ৰ ৪
মাত্ৰ বিশ্ৰাম লৈছোঁ😌
লাকি ডে
১০ ইউচিৰ প্ৰথম খন ক্ৰেট এইটো পাইছে ক্ৰেট খোলাৰ চূড়ান্ত ভাগ্যৰ সৈতে #BGMI

অনুসন্ধান
বিষয়বস্তু সৃষ্টিৰ বাবে BGMI /PUBG ডুৱো অংশীদাৰ বিচাৰি। কোনোবাই আগ্ৰহী হলে মোক যোগাযোগ কৰক..!!
আপোনালোকৰ ভিতৰত কেও পাবজি খেলে নেকি?
আমাৰ লগত একেলগে খেলিব পাৰি :)
Woofia
৩x সোণ, মোৰ আটাইতকৈ সুখী ড্ৰ। 🥳
Woofia
আহিৰু আগতে, মেওচাব্ব এতিয়া
মানৱৰ দ্বৈততা

গেম অন!
কেউ গেম খেলিবলৈ সাজু নেকি? মই Pokémon Unite ত এটা আক্ৰমণকাৰী (কেতিয়াবা Speedster আৰু Defender বিল্ডৰ সৈতে), আৰু মই Grim Soul Survival ত বন্ধু বিচাৰি আছোঁ। যদি খেলিবলৈ ইচ্ছুক মানুহ আছে তেন্তে নতুন গেম ডাউনলোড কৰিবলৈ মই সাজু। আহা, আৰম্ভ কৰোঁ!

কোনোবাে Soul Knight খেলেনে?
গেমছ
এজনো আছে নে যি এতিয়াও গেনশিন ইমপেক্ট খেলে?
পেগ টেংক কিতা


মোক যোগ কৰক
এতিয়া ৰয়েল কিংডমত কোৱে খেলিছে, আহা যুদ্ধ কৰোঁ 😂(সম্পাদিত)

গেমাৰ
তাহলে বৰ্তমান সকলোৰে কি খেলা হৈছে? কোনো ভাল গেম আছে নেকি যি মই মিছ কৰি আছোঁ?
ম'বাইল যোদ্ধাসকল একত্ৰিত হওক

এতিয়া কোৱাই ম'বাইল লিজেণ্ড খেলিব নেকি??
Dbd in pubg mobile
মোৰ মনে হয় তেওঁ মোক ভালপায়🤭
মোৰ শখ আৰু শেষ খেল!
আপুনি কি কোনোবাক বিচাৰি আছে যি এখন খেলৰ বাবে টেঙক হ'ব পাৰে? আহক আৰু একেলগে খেলো!!!

পোকেমন গ' বা অন্যান্য গেম
মোৰ অঞ্চলত ক'ৰবাত পোকেমন গ' খেলি থকা কোনোবাই আছে নেকি? যদি থাকে তেন্তে আহক, আমাৰ লগত মিলি যাওঁক, মোক আপোনাৰ লিংকটোও পঠিয়াব!

HOK
সৰলতে চমৎকাৰেই চলি আছে :v
CODM
অৱশেষত এইটো পোৱা গ'ল 💥

ৰাগনাৰক নতুন বিশ্ব
ET

মাত্ৰ এজন ব্যক্তিৰ সন্ধান কৰিছোঁ যি লাভজনক বন্ধুত্বৰ বাবে আগ্ৰহী হ'ব
:v
কড ম'বাইল
এত দুখৰ কথা যে আমাক কেম্পাৰবোৰ পোৱা গৈছে কল অফ ডিউটি ম'বাইলত আহহ 😄 সিহঁতে ইয়াক কেম্পাৰ ডিউটি বুলি ক'ব লাগিব
এই মৌসুমত পুনৰ ওপৰলৈ উঠিবলৈ সাজু! আহা, দল হিচাপে খেলো!

গেমবোৰ প্ৰায়েই একে আনক মাৰিবলৈ গঠন কৰা হয় যি বস্তুবোৰ বাস্তৱ জীৱনত গুৰুত্বপূর্ণ নহয়।😅(সম্পাদিত)
CZN- ফুল-অটো বেৰিল
৩ খন খোলাৰ শ্বট আৰু এটা একক স্পোৰ হাৰ্ভেষ্টাৰ এইটো কৰে
এতিয়াও ক'ৰবাত herowars:alliance খেলি নে?
কোনোৱে এই এপটো দেখা পাইছে কাৰণ ই আটাইতকৈ বেছি বিরক্তিকৰ বিজ্ঞাপন আছিল। মই বিজ্ঞাপনসমূহৰ জৰিয়তে ইয়াক ডাউনলোড কৰিছোঁ চাবলৈ যে ই মূল্যবান নে লল। এতিয়া মই চৰিত্ৰবোৰ পছন্দ কৰিছোঁ কাৰণ ই বাস্তৱতে কসম্প্লে বা পোষাকৰ বাবে এটা ভাল ধাৰণাৰ আইডিয়া। লল। মই এই খেলাত একেবাৰে নৱীন। স্ক্ৰীণশ্বটটো এটা ব্ৰ'ল…(সম্পাদিত)অধিক পঢ়ক

সুখী ৯ বয়স mlbb
নকা কুহা নবা Ang lahat

ছবিত দেখুওৱা ব্যৱহাৰকাৰী ID পঢ়িব বা টাইপ কৰিব পাৰেনে? আপোনাৰ জানিলে দয়া কৰি মন্তব্য কৰক।

মোৰ গেম খেলিবলৈ বন্ধু লাগিব।
ৰেংকিং গেমত ১১তম বিজয়ৰ ধাৰা...
মই অনুমান কৰোঁ যে মই ৰেংকিং গেমত মোৰ বিজয়ৰ ধাৰা ভাঙি নাপালোঁ...

Kingsroad
নতুন গেম অফ থ্ৰোনছ ম'বাইল আৰপিজি ভাল। ই সেই অট' প্লে আৰপিজিৰ দৰে নহয়। আন কোনে এইটো খেলিছে?(সম্পাদিত)


mmorpg
MIR4 খেলি

ম'বাইল লিজেণ্ডছ
কোনোৱে mlbb খেলিছে? ইউ চাৰ্ভাৰ

নতুন মানুহ লগ পাওক
ডাউনল'ড