Komunidad sa Bl
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa bl.
18K KA MGA KALAG
TANAN
bl
Gugma, traktora Gihigugma ko kaayo ni nga istorya


Mga guys, suwayi ko og rekomenda og bag-ong bromance? Ug mga guys, kinsa ang excited sa pagpagawas sa Magic lover?
Tugnaw nga Adlaw
Nakatanao na ba ang bisan kinsa niini?

Dala-a ko, akong gugma!!!!
Ang usa ug ang nag-inusara

gihigugma nako ang sarcasm
karong adlawa naa koy romantikong mood....Ug wala gihapon lalaki para nako 😔
Mao ni ang akong gibati usahay human ko mahuman og usa ka serye, shout out sa maghuhulat @zken_ar
Aduna pa bay mga mahigugmaon para sa bad buddy?


Gamay nga Kabute 🍄🟫
Oo! Ania na ang manhua nga Gamay nga Kabute! 😍 Naay lain nga fan sa Gamay nga Kabute?

Hey, adunay mga bl lovers nga gustong mahimong mga higala? ❤️💙🥹 Aduna koy taas kaayo nga lista ug interesado ko sa inyong mga rekomendasyon 💪
Usa ka Sikat nga Gugma - akong personal nga S Tier nga pagpili
Hello 👋🏽 mga higala Bag-o lang ko misulod sa boo ug nakit-an nga adunay BL nga grupo. Bisan pa nga kabalo ko nga adunay mga BL nga grupo sa ubang mga plataporma, wala pa ko nakaparte sa pag-apil, busa nagtan-aw ko sa pagdugtong kaninyo tanan sa atong gipaambit nga gugma sa BL. Bisan unsa pa,…basaha pa
🌙
Sa bisan unsang adlaw. 🐇

Bisan kinsa nga babaye nga mahigugma sa mga fictional nga lalaki?
Hii ako usa ka fan sa bts ug bl, mahigugma ko sa mga lalaki ug mahigugma ko sa mga fictional nga lalaki. Kung mahigugma ka sa mga fictional nga lalaki, kita ang labing angay nga pares 🤍 kung mahigugma ka sa mga fictional nga lalaki, mahimo kitang mag-yapi bahin nila.
Jinx
Ang kataposang kapitulo nga miabot kay katingad-an Jajhsha
Nanginahanglan ko og gf o mga amigo
Nanginahanglan ko og gf o mga amigo nga mahigugma sa mga fictional nga lalaki ug bl ...kung mahigugma ka sa mga fictional nga lalaki, mag-simp ta nga magkauban
Gugma sa usa ka panahon
💜💜💜
Mga Piksiyon nga Lalaki
Usba ang akong hunahuna Ang mga piksiyon nga lalaki mas maayo kaysa sa mga tinuod nga lalaki
☀️
Maayong buntag sa tanan x (gi-edit)
Maayong gabii 🏳️🌈 x
Bl Fanfiction⚠️
Ako ra nagbasa og pipila ka Bl fanfiction. Nagpaambit lang ko ninyo...



KHEMJIRA
Sa wakas nagtan-aw na usab ko sa Khemjira. Nag-enjoy gyud ko sa istorya! 🥰 Ang Episode 8 kay somehow usa ka 2 ka oras nga episode. Katingalahan. 😆👏

Hey best friend
Tan-awa ang ilang mga molar

Kinsa ang nagmahal kanila???
Oh my goodness, sobra kaayo ko nga naadik kanila!😍
Asa nga bl ang inyong gitan-aw karon?

Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS