Boo

Komunidad sa Hobbyproject

Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa hobbyproject.

11 KA MGA KALAG

TANAN

hobbyproject

18 mga post11 ka kalag
12ad

🌱

Gihimo nako kini nga pabalay sa libro bag-o lang. Naglaum ko nga ganahan ka niini. Nalipay ko sa paghimo niini!🧶🪡💝 (gi-edit)

Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway
Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway
Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway
Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway
1/4
10bulan

🌱

Gihimo nga crochet lace bracelet. 🧶🪡

GIF gi-upload ni Aekaterini
2bulan

🌱

Nagpadayon pa sa pagtrabaho sa sweater, sa katapusan nakatandog.

GIF gi-upload ni Aekaterini
2bulan

🌱

Karon nagtrabaho sa paghimo og cardigan. Kini nga crochet. Ginasangyaw ko kini, aron hikaplagan ka nga makabuhat usab ka og mga butang! 🪡🧶🧵

GIF gi-upload ni Aekaterini
5bulan

🌱

Maayong buntag 🍒

GIF gi-upload ni Aekaterini
6bulan

🌱

Naga-crochet ko og cardigan para sa tingtugnaw para sa akong kaugalingon. Naga-pabilin sa balay karon, tugnaw sa gawas.

Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway
Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway
1/2
11bulan

Crochet

Bag-o lang nako nahuman kini nga purse. Sa akong hunahuna, kini ang akong paborito! 🌺🪡🧶

GIF gi-upload ni Aekaterini
2t

🌱

Malipayong Biyernes! Naghimo ko niining sombrero ug scarf niining milabay nga semana. Naglaum ko nga ganahan ka niini. Gihatag nako kini sa mga dili mapalad.🍀⚘️🧶 (gi-edit)

2t

🌱

Ang toolbox ni Dad: Kanunay siyang naglibot-libot sa balay aron tan-awon kung adunay kinahanglan nga ayohon.

Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway
2t

Magandang semana sa trabaho!

Kini mga crochet nga habol, scarf ug sombrero para sa tingtugnaw. 🎀🧶

Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway
2t

🌱

Sa mga Domingo nga gabii, nagkita ko sa akong mga amigo online, nagahimo kami og knit sa Zoom. Ganahan ko mag-crochet. Nagpaabot ko nga makita sila karong gabii!

Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway
1t

Makahuluganon nga trabaho

Naga trabaho ko og maayo, bag-o lang nahuman ni nga Cardigan. Naga pangita pud ko og trabaho sa teknolohiya. Naay appointment ko sa psychiatrist sunod semana. Importante kaayo ni nga mga appointment, mao nga naglaum ko nga makakaplag og remote nga trabaho. Wala pa nako nahuman ang akong mga kuko o…basaha pa

GIF gi-upload ni Aekaterini
2t

🌱

Matag adlaw nga adunay akong libreng oras, magsulat ko og usa ka proberbiya ug mosulay nga mahinumduman. Nadungog nako nga maayo kini nga praktis.☕️📖

Gi-upload ni Aekaterini ang hulagway

Makigkita og Bag-ong Tawo

DOWNLOADS