Komunidad sa Objectshow
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa objectshow.
35 KA MGA KALAG
TANAN
objectshow
2 mga post35 ka kalag
1t
Panahon na aron sugdan kini nga party
Kung ang tanan nahadlok sa paghimo sa unang dakong lakang, ako na lang ang bahala! :D Karon nagtrabaho sa usa ka Object Show uban sa akong suod nga higala, nagbuhat og maayong progreso. Unsa man ang imong hunahuna sa (gikan sa wala paingon sa tuo) host, co-host ug assistant? :3 Dugang pa, usa ka… (gi-edit)basaha pa


1/2
1t
Unsa ang imong paboritong Object Show?
Adunay daghang lahi-lahi nga mga show, apan personal nga ang akong paborito nga tanan nga panahon mao ang Inanimate Insanity... Binuang nga istorya ug tanan!
Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS