Komunidad sa Owerwatch
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa owerwatch.
1.6K KA MGA KALAG
TANAN
owerwatch
29 mga post1.6K ka kalag
1bulan
Mga paborito nga karakter?
Akong paborito si Cassidy, Hanzo ug Sombra!

2ad
Una nga Reinhardt cosplay
Nakahimo ba ko og maayo ug nangita og team, mag-amping kay autisticly stupid ko

1bulan
Ibalik ko sa panahon nga gipagawas ang Neon Junction 😭
3bulan
Nangita og lig-on nga team
Tabangi ko nga makagawas sa bronze/silver 😆 I-add ko: drcrayray
4bulan
Yoo kinsa ang gusto magdula og overwatch, ako kay dps main
Ako kay gm sa tanan nga mga papel

3bulan
Nangita og mga bag-ong tawo nga makaduwa sa OW o MR, mensahi ko ☺️
4bulan
Kanunay nga andam para sa gamay nga OW edate ❤️
Trash ko. Tinuod nga plat energy. Apan hatagan tika og nano.
1t
Sakyanan
Nagmaneho sa akong
Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS