Komunidad sa Queer
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa queer.
5.1K KA MGA KALAG
TANAN
queer
Asa na ang tanan nga ohio peeps ....
Nagsulay ko og filter sa ubang mga nasud ug uban pa kay nagtan-aw ko nga makabuhat og daghang lokal nga mga amigo pero wala ko nagtuo nga adunay kapilian aron ipahapsay kini ngadto sa mga estado ... Grabe kaayo, ASAA ANG TANAN NGA COOL NGA MGA TAO GIKAN SA OHIO ;~;

ISO more queerdos
Gusto unta ko nga makigkita ug makaila pa sa daghang queer nga mga tawo ✨ Ang akong gingharian alang sa usa ka cute nga queer nga partner nga mohaom sa akong vibe; polyamorous ko busa kinahanglan nga komportable ka ana. Gusto pud ko og daghang queer nga mga higala! Aniay usa ka litrato nako gikan…basaha pa

😔
Unsa ka katingad nga kinaiya ang paghatag og nindot nga tambag bahin sa mga relasyon nga wala mag-uban ug wala pa nakasinati og malampusong relasyon 😭, siguro ang mga coach dili magdula sa dula 😔
Ang pinaka lisod nga bahin sa pagka queer nga babaye dili ang pagkahibalo kung kinsa ang imong gihigugma..!!! kundi ang pagpangita og usa nga nagahigugma kanimo sa parehas nga paagi🌈❤️
Usa sa mga adlaw
Salamat sa Diyosa nga adunay umaabot nga katapusan sa semana sa baybayon, kay kapoy na kaayo ko. ☠️


Nagpakita ang akong non-binary...
Nagdesisyon akong usbon ang akong estilo sa buhok ug nagtuo ko nga nakab-ot nako ang mas duol nga androgynous nga hitsura kaysa kaniadto ug ANI AKO DINHI 👏🏼 PARA 👏🏼 NINI 👏🏼

Naa'y niingon nga nagsul-ob ko sama sa usa ka Slavic hooligan ug dili ko mouyon 😭😭😭
Mas ganahan ko sa sporty spice. Salamat.

sa wakas natan-aw nako ang brokeback mountain sa unang higayon
Ngano man nga nagtuo ko nga mas sexy ug dili kaayo masakit??? Ipadala ko og queer nga salida nga dili magtapos sa trahedya palihug
BAG-O DINHI....
Trans (ftm) femboy nga mahigugma sa pagsul-ob







nagaampo ko nga makakaplag ko sa pinakababaeng lalaki nga naglangoy sa lanaw aron mahulog sa gugma kanako sa baybayon
Naghuna-huna ko nga ipahunong ang tanan nga higayon sa wala pa ko mogawas 🫰
Kung mag-date ta, kinahanglan nimo masabtan nga, samtang nag-andam, magkaaduna ko og labing menos 2 ka breakdown bahin sa akong isul-ob..

Naa ka sa Cali
Nanginahanglan og daghang queer nga mga amigo sa Cali nga nagtan-aw og anime (gi-edit)
Bountiful
Usa ka mga adlaw nga imong gibati ang husto nga paagi ug makita nga ang mga butang mahimong mas maayo ☺️☺️☺️

Dili ko tuwid. Kung naa kay gibati kanako, dili ka tuwid
Sige, cute kaayo ko, mao nga dili tika masayop kung medyo bayot ka para kanako. ;p Sa tinuod lang, halos tanan nako makita nga gwapo. Wala ko kabalo unsaon sa mga tawo nga mahimong ingon ka cute, ingon ka masculine, ingon ka feminine, ingon ka muscular ug/o squishy. Ang paagi nga ang ilang panit…basaha pa
Ang akong tibuok nga ubos nga lawas magbabayad kanako ugma ☠️
Ang mga pagsaka ug pag-ubos samtang nag-lowwr squat lisod kaayo yall 😭 (gi-edit)
Kinsa ang gusto moadto sa long bacon store uban nako😎😎


Wento sa usa ka Rocky Horror Picture Show Drag Watch Party para sa Halloween
Kini usa ka katingalahan nga Halloween 🩷🎃
Nakadagan ko og nindot nga lakaw kagahapon

Wala ko nakakita sa kamera 😅
Gipadala sa akong instruktor kini nga video human sa klase. Naa ko sa atubangan sa iyang kamera🫥🫥🫥🫥
Salamin o wala salamin?
Nakasalalay ko sa trapiko ug nagkalisud.


hellooo
hiiii<3 gusto ko og bag-ong mga amigo :(
hellooo
hiiii<3 gusto ko og bag-ong mga amigo :(
:(
Naghunahuna ka nga nag-enjoy ka ug nagkasinabot sa usa ka tawo dinhi ug kalit lang nga ang maong tawo nag-unfollow nimo ug gikuha ang chat nga walay pasabot o mga timailhan nga nagbilin kanimo sa usa ka sucker punch nga pagbati. Ayay :(
🤷♀️
Sa tinuod lang, gusto ra nako ipakita kung unsa ka nindot ang hitsura sa akong litrato 😭 - #wlw #queer #lesbian #pansexual

Naa bay interesado sa usa ka language exchange?
Ako usa ka inahan nga nagsulti sa Espanyol ug Galician nga fluent sa Iningles ug kompetente sa Pranses, Portuges ug Catalan. Gusto ko nga mapaayo ang mga gikasulti nga mga pinulongan, ingon man ang pag-ila sa akong kaugalingon sa Hindi. Dugang pa, kini usa ka maayong oportunidad aron maghimo og… (gi-edit)basaha pa
132 ka boto
Dili sayop
#demisexual #lgbt #ace #meme #queer

🏳🌈Witchy Femboy Selfie uwu🏳🌈
❤ 🧡 💛 💚 💙 💜 #femboy #witchy #pagan #queer

Queer Gandalf
Ang pag-agi para sa mga sakyanan dili para sa mga tawo

Panahon sa Meme
#leftist #queer #lgbtq

Girlypop♡
Usa sa akong paboritong butang nga buhaton isip usa ka queer nga babaye/tawo mao ang pagtawag sa mga hamtong nga tuwid nga lalaki sa Internet nga pookie o bbg tungod kay dili lang kini kataw-anan apan nagwagtang usab sa mga adunay malumo nga pagkababae ug nagpasabot kanako kung kinsa ang chill ug…basaha pa
Ugh nga mahimong nonby apan magpabilin nga nagpresentar nga babaye 😪

ngano man
nga ang mga straight nga tawo nagtuo nga dili na nila kinahanglan ipakita ang ilang pagkastraight sa usa ka relationship app kung gusto sila makig-date? unsaon man nako paghibalo nga straight ka?
Nakasuko ang akong amiga sa dihang gihatagan nako siya og dula sa steam
Gipasanginlan ko nga nagbuhat og lakang sa iyang bahin... Unsaon nako pagpasabot niya nga dili siya tomboy o femboy ug dili makalihok sa akong kasingkasing bisan gamay?

Bar date outfit 🍸
Naa ko sa dalan paingon sa bar aron makigkita sa usa ka katahum 😌 #fashion #ootd #queer #lgbt #date
Gamiton lang kini nga umbrella term
Ako talagsaon. Kakaiba. Queer. Ug ganahan ko niini nga paagi.

Dako nga yikes
Sobrang pasalamat nga naa koy atraksyon sa tanang uban nga identidad kay ang mga cishet nga lalaki (sa kini nga app partikular) mahimong usa ka kakapoy.

Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS