Komunidad sa Alien
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa alien.
6K KA MGA KALAG
TANAN
alien
Mga langyaw 👽👾👽👾👽👾👽👾👽👾👽
Kung kinahanglan nakong tan-awon, imo na ang turno ✨✨✨✨✨✨✨✨✨
👽🕉️
Blip blip


Ang pag-navigate sa mga kalainan sa kultura mahimong lisud
Wala ko kabalo asa nako kini nakuha, mao nga dili ko mahatag og pasalamat sa awtor. Kung kabalo ka kinsa ang naghimo niini, palihug komento 😃

Area 51 hinumdumi ang kalayo
Gikan sa mensahe!
E aí?
Kung ang usa ka laing sibilisasyon gikan sa laing planeta mo bisita kanato, unsa man ang inyong hunahuna nga buhaton nila kanato: 1) I-exterminate kami 2) I-enslave kami 3) I-abduct kami 4) I-despise kami

Unsay sunod 🛸👽
Nakaplag ko og bahandi 💙

shhh 🤫
#alien #memes

Naay INFJ Dinhi nga Alien Contactee ug Nakaamgo sa NWO ug Matrix?
Salamat U
Jsing..

Kosmikong gugma
Tugoti ko nga ipadayag ang usa ka sekreto:
Ikaw usa ka tawo. Gihimo para sa tinuod nga kasinatian sa Yuta. Ayaw pagpaabut nga maabot nimo ang pipila ka extraterrestrial nga porma sa kinabuhi. O sa labing menos, dili ingon nga usa ka tawo. Hunahunaa gamay: espasyo ug panahon, ug mga pagdawat nga mga sentido. Sila labaw nga limitado.…basaha pa
Mensahe sa Katawhan
Busa nagbuhat ko og Tarot reading bahin niini nga crop circle ug nangutana unsa ang kahulugan niini busa naghimo ko niining video para kaninyo mga higala!
GUSTO BA NIMO I-SHARE ANG KASINATIAN SA PAGBASA O PANUKIDUKI ??

High On Life 2
👽 WALA KO NAGTUO NIMO 👽

Ai Adventure 13 Area 51. (gi-edit)
Naga tuo ka nga adunay mga Alien?

Oras na sa Pagpang abduct sa Alien?
Naghuna-huna ka ba nga ang mga alien naglungtad? Kung mao, nagtuo ka ba nga sila nagbisita, ug sa usa ka sukod nga 1 hangtod 10, unsa ka grabe ang imong gusto nga ma-abduct aron dili ka na magbayad og buhis? Para sa ako, nagtuo ko nga naglungtad sila ug nagbisita sa Yuta sa lain-laing mga paagi.…basaha pa
So, tinuod diay?!😯.......

Malipayong Adlaw sa mga Inahan sa akong mga ka-Mama❤️
🎶 The Lonely Island- Motherlover 🎶 🤭

Sa akong hunahuna, maayo kaayo ko nga photographer para sa usa ka Xenomorph
゚+.゚(´▽`人)゚+.゚






Ako kung makakita ko og usa ka tawo nga parehas kaayo og obsesyon sa Alien sama nako

Nagpahulay nga maayo..

HELLO NON-EARTHLINGS
Nagsulat na ako sa daghang mga nilalang sa Yuta apan wala gyud ko makakuha og usa ka tawo o dili tawo nga motubag. Nagbati ko nga mura'g dili ko angay para sa sosyal nga interaksyon sa mga nilalang sa Yuta.

Ang gugma naa sa tanan, bisan sa kalangitan 🪐🌕

Naga tuo ka ba sa mga alien?
134 ka boto

Kosmikong gugma
Atake sa Alien nga Isda 👽🐡
Sa imong tan-aw, posible ba nga adunay alien nga kinabuhi o bag-ong nadiskobre nga mga espesye sa ilawom sa atong mga dagat?

Unsa nga klase sa musika ang imong gihunahuna nga paminawon niining alien?
🤔

I-rate ang akong extraterrestrial nga isda nga make up🖖
[Walay filter walay ai] Mao ni ang akong flower-horn nga isda nga make up! ... Kinsa pa ang naghunahuna nga ang mga deep sea creatures gikan sa laing dapit nga dili sa atong dagat sa yuta... ang sekreto nga portal nga natago sa somewhere.. ??? bisan unsa MAKE hastag ALIEN GREAT AGAIN! !! 👽 xoxo

Kinsa dinhi ang gustong makigkontak sa mga alien?
🌌
🤔
🟢o 🟤?
Titulo, titulo… okay, Unsa ang Imong Madungog?
#watercolor #painting #pencil #alienromulus #alien #fanart (gi-edit)

🌌
Naga tuo ka nga adunay mga alien?

Nagtuo ka ba
Bag-ong medyas aron mapasig-uli ang akong kaugalingon 😁. Nagtuo ka ba? 🤔 #universe

☀️

Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS