Komunidad sa Eating
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa eating.
8.6K KA MGA KALAG
TANAN
eating
Paborito 🤤
Nangita og Salmon🤤

Nagluto ko ani para sa brunch
Naghuna-huna lang ko nga mag-omelette nga adunay keso 🥚🥚🥚
Pam breakfast
Ayaw kalimti ang inyong pam breakfast mga guys

kinsa ang ganahan og ramen?

🕳
Bisan asa ko moadto, una sa tanan - kaon! HAHAHAH -tb


Solo cooking 💛
🌽 mao ang bituon sa menu karong adlawa.
Maayong buntag 🌄



Maayong buntag Sabado 🌞



Turkey Hummus Roll Ups & White bean Salad With Prosciutto 🫶😋

Pamahaw
Naka-pamahaw na ba ka karon?🍞



🍝🍝🍝🍝🍝

Maayong buntag 🌄




Pam breakfast
Basin ulahi na para sa pam breakfast karon, apan wala ko nakalimot🍞😋✨️



🧄paborito

Maayong buntag



Panahon sa meryenda
^_^

🍗 KFC


Omelette gatas kape sa gabii

Kompanya ifthar
Malipayong pagpuasa

choco banana cake 🍫🍌🍰
siyempre ang akong mama ang naghimo niini kay dili man ko kabalo magluto ug magbake 🤭 #food #cakes #chocolate #banana #baking #bake #cook #cooking #homemade #comfortfood #snacks #eating #eat #foodie

Nag-inusara
Hm, ang pagbati sa pagkaon nga nag-inusara. Giunsa sa mga introvert ang pag-atubang niini?
🥪 Thicc Sandy 🥪
🥪 Kung maghimo ka og sandwich nga sobra ka thicc nga kinahanglan nimo kini i-wrap aron putlon 😂 🥥Tofu nga giprito sa Lana sa Niyog 💚Gikombinar nga Veggie Slaw sa Blended Bean Dill Sauce 🥒Cucumber 🍅Sibuyas 🥗Salad Mix 🤍Vegan Mayo ✨Sooo lami!✨ 🌪️Blended Bean Dill Sauce?!🌿 🫘Can sa White…basaha pa

Pagkaon
Hi, Magsige ka ba og kaon kung mabati ka nga naluya? 🙂
Lami
🤤😍

Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS