Komunidad sa Infp
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa infp.
1M KA MGA KALAG
TANAN
infp
Nawala sa dugay nga panahon

Masilang nga mga adlaw
Ahhh ang mga adlaw sama niini nga dili kaayo init o dili kaayo tugnaw kay matahum
nababored ko

🌸🌸
Gusto unta ko mag-pink 💞🌸karong adlawa
😂😂😂😂
Kinsa ang libre karon?
Uh Oh…
Kani na usab ang panahon. Asa ang tanan sayop sa akong panan-aw! Gibati nako ang kasuko, kasubo ug kalipay sa samang higayon. Lol. Kailangan nako og pagkaon! Mas junkier, mas maayo!

Kinsa ang gusto makig-chat?
Sobrang antok na ko pero dili ko makatulog
)
Ang pag-host kay lingaw
😂😂
malipayong (ulahi) pasalamat 🤠🦃
unsa man ang inyong gipasalamatan karong tuiga? :3
😁
😊

🥺😂
🥀

Nasunog ang akong kamot sa init nga lana ganina sa gabii, ug sakit kaayo nga dili ko makatulog
😂
maayo
Nakita nako kini nga mga cute nga butang sa shopping center pero wala ang akong mga mbti nga karakter didto, ka sad (((((

😂
Ang akong lebel sa Ingles😏
Ako ug ikaw ♡

naa ba kay bag-ong obsesyon?
ako sa ingong klase sa singsing, vintage kaayo ni (? keñsqllslajd kinahanglan pa ko og daghan ingani

😁
Update sa Kinabuhi
nagpadayon pa sa pagginhawa

Naay online ug gusto makig-chat?
)
Akong adlaw nga natawhan karon, usa ka adlaw nga espesyal kaayo para kanako. Naglaum ko nga ang karong adlawa maghatag kaninyo og sama nga kalipay nga gihatag niini kanako. Tugoti akong ipaambit ang pipila sa akong kalipay sa adlaw nga natawhan uban kaninyo tanan.🎂💐

😂
🤷🏻♀️😂

Ang pagtan-aw sa uban nga nagmahal naghatag og dako nga kalipay. Ang gugma usa ka matahum nga butang. Para kanako, makatan-aw ra ko.
😁
Maayong gabii ✨
)
😭😭😂
Whoops…
Gipabayaan nako ang akong kasingkasing nga magbuot sa akong pamatasan karong adlawa. Ug karon, naghilak ko :(
)
Bag-ong mga higala
Kinsa ang gusto mahimong akong higala? Gusto lang nako nga mapaayo ang akong English ug sosyal nga problema 🥹 Sa akong hunahuna, naa koy problema sa komunikasyon tungod kay wala ko kasaligan ug kasagaran nga mga tawo kasagaran nga masayop sa pagsabot 😔
Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS