Komunidad sa Movies
Ang komunidad, chat, ug diskusyon sa movies.
16M KA MGA KALAG
TANAN
movies
Pahulay

Trabaho 💻
Nag-enjoy sa akong libreng oras
Bag-ong k drama

Draco Malfoy

Odyssey 🌊💙 (gi-edit)
Hi
Pagmahal sa kaugalingon labaw sa tanan ug kalinaw labaw sa tanan ❤️

Karon
Ang pagtrabaho matag adlaw kay tinuod nga nakakapoy🙄

Selfie sa wala pa magtrabaho
Naa bay kinsa nga adunay link aron makatan-aw sa pelikula nga Ruby Spark? Gusto kaayo nako kini tan-awon pero wala ko kabalo asa ko makatan-aw niini nga libre. Palihug tabangi ko 😭

.
Nagpalapad sa akong lista sa mga salida nga tan-awon! Unsa ang labing kinahanglan nga tan-awon nga salida gikan sa inyong nasud?
letterboxd
ang akong letterboxd kay walay sulod kaayo. mao nga karon, akong himoon nga misyon ang pagtan-aw ug daghang mga salida ug magbilin ug daghang mga review. bisan pa, ania ang akong mga review voicemails para kang isabelle. dili ko usa ka kritiko sa pelikula, mao nga ang mga review dili kaayo…basaha pa

Film #68 Scent of A Woman (1992)
Drama "Walay prosthetic para sa na-amputate nga espiritu." My Rating ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐✨

Ganda ka,
Ang mga pulong ni Aunt tingali nagdikit sa akong hunahuna, kay ikaw ka -- Aunt May
Sine
Moadto sa sine toxic sa 3rd Kung kinsa ang gustong moapil palihug komento
Akong shot para sa
Red Dead Redemption 3

🤍
Panahon na para sa pag-arte ug trabaho
Film #67 As Good As It Gets (1997)
Romantic Comedy Sa tinuod nga kinabuhi, ang mga bigot ug narcissist nagpabilin nga mga ars****e nga sila... My Rating ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐✨

Espiritwal nga mga pelikula
Makahuluganon nga espiritwal nga drama nga inspirado sa kinabuhi, mga milagro, ug mga pagtulun-an sa ginasimba nga santo nga si Neem Karoli Baba (Maharaj-ji).

Maghisgot ta bahin sa imong paboritong pelikula.
Asa man ang akong Milo?
Backtrack (1990) Kakaiba nga cool nga underrated nga pelikula, gihigugma ko kini.

Unsa nga klase sa mga balay ang naa ka sa Hogwarts?
Ako kay Ravenclaw pero gusto ko nga mosulod sa Hufflepuff common room kay duol sila sa kusina
Ang 20 nga labing taas nga kita nga animated nga mga pelikula sa kalibutan nga walay pag-usab




















Unsa ang imong top 10 nga labing maayo nga mga pelikula sa tanan nga panahon ( sa walay partikular nga pagkasunod-sunod )
Mga plano karong gabii!
SA WAK makita na ang bag-ong Spiderman nga pelikula karong gabii!!

Spider Man: Brand New day
Nakita nako ang pelikula karon, unsa man ang inyong mga hunahuna?

Rekomendasyon sa pelikula
pwede ba kinsa ang makarekomenda nako og nindot nga pelikula nga akong tan-awon?
Unsa ang tan-awon??
Nag-revamp ko ug nagpainit sa nahabilin nga pizza... ug naghunahuna unsang salida ang tan-awon. Wala ko nagbati og partikular nga genre pero dili ko magreklamo og usa ka nakatagong hiyas. Tingali usa ka butang nga makapahubog sa hunahuna, o bisan unsa nga magaan, o makatakot.. dili ko kaayo… (gi-edit)basaha pa

Unsa imong paboritong nakakatakot nga pelikula?

≈))
Unsa ang imong paboritong iconic nga eksena (sa bisan unsang pelikula, dili kinahanglan nga kini ang imong paboritong pelikula). Pasensya na, walay gif para niining post, usa ra ka bar.
Mahimo ba nga adunay mosugyot og pelikula nga makapabungkag sa imong kasingkasing ug makapahilak kanimo hangtod nga magsugod ka og bati nga gusto nang mosuka?
P.S. Ang Me Before You ug The Fault In Our Stars nakahimo na ana.
Dali nga gikinahanglan
Makahatag ba ang bisan kinsa kanako og bag-ong pelikulaaaaaa !! Gihigugma nako ang mga pelikulang aksyon nga detective, puzzle o bisan unsa nga ingon ana, salamat mga guys ✨
Hello
Hello, bag-o ra ko dinhi, nag-figure out pa unsaon pagtrabaho aning app 😊

Westport
bag-o ra ko sa niining app, naa bay mga New Zealander dinhi,
Nawala ang usa ka icon sa Horror. Dili ko okay. 💔
Magpahulay na si Tim Curry. Unsay kalipay nga makita siya.

Gusto kaayo nako ni nga serye.

Mga rekomendasyon sa pelikula
Naa bay kinsa nga adunay mga rekomendasyon sa pelikula gikan sa inyong nasud? Mahimo kini sa bisan unsang genre, ganahan ko nga mag-explore sa mga pelikula gikan sa lain-laing mga nasud
random
Unsa ang imong comfort movie nga mahimo nimong tan-awon balik-balik?
Ang Spiderman kay maayo kaayo 🕸️🕷️

RIP Peter Cullen
Ang bantog nga boses nga aktor nga si Peter Cullen namatay na. Ang mga report nag-ingon nga siya namatay niadtong Agosto 26, 2026 sa iyang balay, ang hinungdan sa pagkamatay wala pa opisyal nga gipahibalo. #Petercullen #voiceactor #Optimusprime #Thaedus #Beyondoyaje
Makigkita og Bag-ong Tawo
DOWNLOADS